Nog een maandje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Akker - WaarBenJij.nu Nog een maandje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Akker - WaarBenJij.nu

Nog een maandje

Blijf op de hoogte en volg Floor

21 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Hai allemaal,

Het is nog maar een maand voordat ik vertrek! Ik zal (proberen) jullie via deze blog up to date te houden tijdens mijn reis, ook met foto's! :)
Ik vertrek 29 maart om 12:00 's middags vanaf Schiphol en zal dan eerst een tussenstop maken in Kuala Lumpur. Vanaf daar vlieg ik door naar Hanoi (hoofdstad Vietnam). Op zondag 30 maart komt ik om 12:15 (lokale tijd) aan en zal ik opgehaald worden door een taxi chauffeur van het hostel waar ik de eerste nachten verblijf. Ik heb verder wel al een klein lijstje gemaakt met de dingen die ik wil doen en zien, maar heb geen concrete planning waar ik me aan vast hou. Ook de binnenlandse vluchtjes in Vietnam en Thailand etc. heb ik nog niet geboekt... dat zie ik lekker daar allemaal!

Ik zou zeggen; hou vanaf 29 maart dit blog maar in de gaten om te kijken hoe ik het overleef daar aan de andere kant van de wereld ;-). Dan zal ik mijn best doen om het een beetje bij te houden.

Liefs!

  • 21 Februari 2014 - 14:41

    Claudia:

    Hé globetrotter!

    Verheug me op al je verhalen, foto's en vooral je filmpjes. Veel plezier met de voorpret.

    Liefs,
    Claudia

  • 22 Februari 2014 - 10:27

    Mama:

    Lieve schat, spannend! Ik ga je uitzwaaien op Schiphol. Fijn dat we allemaal zo op de hoogte worden gehouden. X

  • 22 Februari 2014 - 17:28

    Omi:

    Lief Floortje,

    hartelijk bedankt- heerlijk om zo met je mee te kunnen reizen en genieten.
    Ik verheug me op jouw verhalen en wens je veel succes met alle voorbereidingen.
    Knuffel,
    Omi

  • 24 Maart 2014 - 16:50

    Jose Vogels:

    Hallo Floor

    Nog veel succes met de voorbereidingen voor je wel verdiende vakantie.
    Leuk dat we je kunnen volgen.

    Heel veel groetjes Jose Tjeu Maik en sjoerd




  • 24 Maart 2014 - 22:59

    Caroline:

    Hoi Floor,

    Het gaat nu al opschieten. Nog enkele nachten slapen.
    Leuk dat wij jou kunnen volgen tijdens jouw reis.
    Héél veel plezier en geniet ervan!

    Hartelijke groet uit Nistelrode van
    Wilgard en Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Actief sinds 21 Feb. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 5315

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 13 Mei 2014

Vietnam & Singapore & Thailand

Landen bezocht: