Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Floor Akker - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Floor Akker - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 April 2014 | Singapore, Singapore

Hi allemaal,

6 daagjes Singapore zitten er al bijna een week geleden op, sorry voor de late post. Druk met van alles en niks Hihi. Blij dat ik toch hierheen ben geweest. MEGA stad. Stiekem lekker om weer ff iets meer westers te hebben voor een paar dagen. Super schoon, modern, niet te chaotisch, duur(!!), leuk en multicultiiiii! Eerste twee nachten in Chinatown doorgebracht. Echt aan de, bijna 24/7, foodmarket, lees: niet kunnen slapen. Ook het hostel was niet alles, dus de laatste 3 nachten heb ik in de wijk "little India" doorgebracht. In Chinatown heb ik een aantal tempels bezocht en lekker gegeten op de street-foodmarkets, ben de eerste dag naar Marina Bay gelopen... Een van dé highlights in Singapore. Daarna dus verhuisd naar little India.. Hele levendige, leuke wijk en het leukste en mooiste hostel waar ik oooooit verbleven ben. Voor degene die van plan zijn naar Singapore te gaan én in een hostel te verblijven: "bunc hostel" is de naam. Vanaf daar de eerste dag naar Arabic Town gelopen. De dag erna de wijk "little India" zelf bezocht maar beide dagen ook gewoon heerlijk uitgerust. Was echt moe van al het gereis van alle weken. Een avondje met 2 Duitse meisjes naar de lightshow in marina bay geweest, erg mooi! Ben nog een dagje gaan winkelen en de grote shoppingmalls en nog een avondje met de Duitse meisjes naar de hoogste bar ter wereld geweest: 62e verdieping. Ge-wel-dig uitzicht en een super leuke plek om uit te gaan. (Foto's!).
Heb toen vanaf Singapore m'n vlucht gepakt naar Chiang Mai (Thailand) en ben daar, terwijl ik dit schrijf, al zelfs weer vertrokken. Maar een update van Thailand volgt snel!

Liefs!

• 30 April 2014 - 08:45

Barbara :

Goeiemorgen. Dank je wel voor je bericht dat je goed bent aangekomen in Bangkok. Geniet van Bangkok met Rowan, dan genieten wij hier van je verhalen, foto's en w'app-jes. X